Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu oznaczona symbolem B7. Choć Volkswagen zaprezentował B7 jako zupełnie nowy samochód, w wielu elementach bazuje on na rozwiązań zastosowanych w jego poprzedniku. Odpowiedzialni za zmiany stylistyczne auta byli Klaus Bischoff i Walter de Silva. Z przodu auto zostało zaprojektowane zgodnie z nową koncepcją marki zapoczątkowaną w modelu Scirocco, nawiązuje też do flagowego VW Phaetona. Passat B7 to najpoważniejsza próba wejścia modelu do prestiżowej grupy premium segmentu D.

Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - lewy bok
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - lewy bok
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - przód - reflektory włączone
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - pełny panel przedni
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - pełny panel przedni
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - kokpit

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B7

Silniki Volkswagen Passat B7 Limousine

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Pewnie większość z was zainteresuje się dieslem. 1.6TDI 105KM bardziej pasowałby do limuzyn sprzed 10 lat, które wyglądały drogo i jeździły źle – ten motor jest ospały w tym samochodzie. Ale już 2.0TDI 140KM na nasze drogi zupełnie wystarczy. „Setka” poniżej 10 sekund, rozsądne spalanie, dobra elastyczność i kultura pracy. Jeśli to mało – wersja 170KM wdusza już w fotel dość konkretnie. A jak z „benzynówkami”? O dziwo 1.4TSI nie jest taki zły. Ma tylko 122KM, ale dzięki podwójnemu doładowaniu jeździ nim się naprawdę łatwo, bo jego możliwości uwalniane są płynnie od najniższych obrotów. Jednak to propozycja wyłącznie dla tych spokojnych. Następny motor to spory skok – 1.8TSI ma już 160KM i niezłe osiągi. Jeśli nie są wam takowe potrzebne, to zostaje tylko 140-konny diesel, bo nic innego w sumie nie ma. Na szczycie – doładowane 2.0l o mocy 210KM. 280Nm momentu obrotowego uwalniane jest już przy 1700obr./min., wyobrażacie sobie jak to jeździ? Ten silnik jest świetny i idealnie wpasuje się w gusta osób, które lubią poruszać się dynamicznie i niewiele płacić za to na stacji paliw. Trzeba tylko mieć trochę gotówki na koncie, żeby sobie taki motor kupić.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Przeczytaj pozostałe 15 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat strata czasu. 91,53

Volkswagen Passat Skarbonka 78,94

Volkswagen Passat TORNADOROT 72,36

Volkswagen Passat 84,40

Volkswagen Passat 73,20

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

qqrydziany 85,48

dba38 72,38

Majkel 73,74

djbisonus 88,37

cali20 70,37

LeVinh 91,70

macieks-c 86,27

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

wymiana sprzęgła oraz koła dwumasowego
wymiana sprzęgła oraz koła dwumasowego W końcu nastała ta chwila, kiedy musiało zostać wymienione sprzęgło wraz z dwuma...
Rysa na szybie.
Rysa na szybie. Dziś zauważyłem ze pęka mi przednia szyba a zaczęło się od małego śladu po kamyc...
Z cyklu - kupiłem, więc co muszę wymienić?
Z cyklu - kupiłem, więc co muszę wymienić? Niestety okazało się, że nie działa wycieraczka z tyłu. Na jednym z for można pr...
Robimy Rosta z B3! Proszę o pomoc
Robimy Rosta z B3!  Proszę o pomoc Witam! Postanowiłem zrobić coś ze swoim nudnym samochodem więc dowaliłem Rosta! ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 80 690 zł do 194 290

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 177 KM): 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
990 - 990
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

96 990

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Honda Accord
2.2 i-DTEC (180 KM)
Opel Insignia
1.6 Turbo ECOTEC (170 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,54
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Variant 2005 Volkswagen Passat Sedan Blue Motion Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 - galeria redakcyjna Volkswagen Passat V Kombi Volkswagen Passat V Sedan Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat B5 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat TSI EcoFuel
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

956 komentarzy

634 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

~GUCCi~GUCCi

Do ~Meine Campf: A ja mam i vw i mazde i uwazam ze sa siebie warte i jedno i drugie sie nie psuje chyba ze ktos kupuje zlomy przechodzone z cofnietymi licznikami tzw. "okazje" ale coz w polsce ludzie sie jeszcze nie nauczyli ze za dobre auto trzeba troche wiecej zaplacic niz ceny zlomow z allegro.Generalnie uwazam jeszcze ze wszystkie najnowsze roczniki w porownaniu z autami starszymi maja powazne uchybienia jakosciowe tak jak komorki rtv i agd projektuje sie je na max 5 lat i złom... takie czasy... mercedes to juz nie mercedes i tak jest ze wszystkim coraz wieksze gowno w sprzedazy nawet bentleye i rolsy robia hindusi po czesci tasmowo... A te klotnie tutaj jakie auto jest wiesniackie a jakie nie to bardzo mnie rozsmieszyly Powodzenia wam zycze szkoda ze nic konstruktywnego nie piszecie czatowicze zastanawiam sie czy te opinie to pisza ludzie ktorzy maja chociaz te 20lat czy nawet prawka sie nie dorobili a o samochodach uslyszeli od taty lub wujka ktoremu sie auto psuje bo kupil sobie okazje najnowszy model, zamiast kupic porzedni tzw ostatni wypust bez wad okresu dzieciecego w faktychnie dobrym stanie i naprawianego na dobrych czesciach nie zamiennikach z chin.POzdrawiam

~vw~vw

Do ~Celica: wiesniaku z tego złoma na pewno masz założony jeszcze gaz bo nie stać cię na benzynkę do niej, zal wypowiadać sie na ten temat

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 340
Przejechany dystans
39 326 809 km
Zatankowanego paliwa
1 995 617 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 080
Wydanych pieniędzy
3 029 712 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 300
Wydanych pieniędzy
3 286 774 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 448)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Na podstawie 1 raportu spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: JOCKER_LZ, dodano: 04.04.2009 12:10

fakt jak kupiłem to musiałem przeprogramować komputer od gazu, aby do końca obrotomierza szedł na gazie, bo wcześniej przy 4 tyś przechodził na paliwo i podnosił mi zużycie jak jechałem ponad 160km/h powiem szczerze, że silniki w VW VR6 2.8 są bardzo ekonomiczne - ekonomiczniejsze od 1.8 Turbo, czy 2.0 16V, a kultura pracy silnika 2.8 VR6 100 razy lepsza niż 4-ro cylindrowca; jeździłem w audi 2.6 V6 i BMW 323 to spalanie paliwa i gazu jest o wiele większe niż w 2.8 VR6; w mieście do 60km/h 11,9l; do 120km/h 13l; trasa do 160km/h 12,9l; przy 240km/h 18l gazu na 100km; ale oczywiście jak jedziemy płynnie i przyspieszamy płynie, a nie dojeżdżamy do auta hamujemy i depczemy gaz; trzeba troszkę pojeździć aby dojść do wprawy, zawsze jak się przesiadamy z innego auta w nowym jest inaczej, inaczej prowadzi się, inny moment obrotowy silnika, inna mac, waga, możliwości auta, inne zużycie paliwa z czasem dochodzimy do wprawy, a co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa... NAPRAWDĘ EKONOMICZNE AUTO, ale ile daje też frajdy z jazdy VR6 super nie da się opisać trzeba wsiąść i samemu się przejać

pełny raport Volkswagen Kombi 2.8 VR6

autor: ryba, dodano: 07.02.2010 10:15

Mam ten pojazd od 8 miesięcy i robię głównie trasy. Przejechałem nim już 36tys. po polsce. Na trasie jeśli się wyptzedza i rozpędza samochód do 140km/h z dużym natężeniem ruchu trudno zejść poniżej 6.7l. Pusto na drodze prędkość do 140km/h to spalanie 6.3L. Minimalne jakie mi się udało zarejestrować jadąc za dziewczyną na trasie 250km, wręcz wlokąc się z predkościami nie większymi niż 90km/H to 5.3L, ale to była żenada a nie jazda bo tę trasę przejechałem w 5H.Równie dobrze mógłbym wsiąść do PKS´u i też by tyle zajęło. Miasto w zime na odcinkach do 10km lepiej pokonywać MPK. Zanim pokaże 70stopni trzeba już go gasić a spalanko na takim odcinku 9,5-10,5L.Nadmienie że samochód świerzo po wymianie termostatu.W lecie z climatronikiem miasto to spalanie 8.5-9.5L. Także ci którzy piszą że im ten pojazd pali 5L na trasie to albo są fastynatami pojazdu Passat albo pchają ten samochód z całą rodziną na trasie.W mieście nie ma szans żeby spalił poniżej 8L jeśli się często rusza ze świateł.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: arcibald70, dodano: 10.12.2010 18:37

Jeśli chodzi o ten rodzaj silnika to polecam go "mobilkom", którzy większość tras pokonują na większych odległościach i poza terenem zabudowanym. Swojego paska mam już 3 lata i stwierdzam jedno z tym motorem / 1.6 / to jest auto do jazdy na trasy, a nie w trybie miejskim i górzystym. Trzeba się po prostu "nawiosłować" drążkiem zmiany biegów. I tu wychodzi jego paliwożerność, a jeśli do tego dojdzie okres zimowy i jazda na krótkich odcinkach to odczujemy to że tak powiem po kieszeni - 11 litrów to czasami marzenie. Ale jeśli chodzi o trasę to tu mogę go pochwalić. Trzy osoby i bagażnik z dwiema walizkami plus jakaś drobnica to 7 litrów oczywiście przy prędkości 100-110 km/h, no góra 120 km/h. W tym roku miałem okazję jechać 2 razy zapakowany maksymalnie. Za pierwszym razem bagażnik po sam dach i miejsce pasażera obok mnie zajęte przez bagaż - 7.5 litra benzynki. Drugim razem tak samo plus 500 litrowy box na dachu /pełny/ i w tedy spalił 8 litrów.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.6
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także