VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu oznaczona symbolem B7. Choć Volkswagen zaprezentował B7 jako zupełnie nowy samochód, w wielu elementach bazuje on na rozwiązań zastosowanych w jego poprzedniku. Odpowiedzialni za zmiany stylistyczne auta byli Klaus Bischoff i Walter de Silva. Z przodu auto zostało zaprojektowane zgodnie z nową koncepcją marki zapoczątkowaną w modelu Scirocco, nawiązuje też do flagowego VW Phaetona. Passat B7 to najpoważniejsza próba wejścia modelu do prestiżowej grupy premium segmentu D.

Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - lewy bok
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - lewy bok
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - przód - reflektory włączone
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - pełny panel przedni
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - pełny panel przedni
Volkswagen Passat B7 sedan (2011) - kokpit

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B7

Silniki Volkswagen Passat B7 Limousine

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat strata czasu. 91,42

Volkswagen Passat Olivka 86,19

Volkswagen Passat 1.9 TDI kombi 73,03

Volkswagen Passat 130 sport edition 80,66

Volkswagen Passat 84,40

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

daropast 87,12

ArizonacarWawa 90,02

kilex 75,30

dawid1989 63,93

djbisonus 87,99

kaytek_rx4 92,34

macieks-c 80,28

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

klamot
klamot wlasciwie ten car ma jedna zalete malo pali i to wszystko napalilem sie zeby go ...
Ostatnia sesja
Ostatnia sesja Jeśli chce się sprzedać auto, trzeba je dobrze opisać i dobrze "obcykać". Chyba ...
Dawno mnie nie było
Dawno mnie nie było Witam tak dawno mnie tu nie było.Co do mojego samochodu to nadal go posiadam i n...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 75 890 zł do 194 590

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI ACT, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 240 KM): 1.6 TDI, 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI, 2.0 TDI Bi-Turbo, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
990 - 990
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

97 290

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Honda Accord
2.0 VTEC (156 KM)
Ford Mondeo
2.2 Duratorq TDCI DPF (200 KM)
Lexus IS
300h (223 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 500 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 169 900 zł
Zyskujesz: 47 490 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,54
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B8 sedan (2015) Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B8 Variant (2015) Volkswagen Passat B5 Kombi - galeria społeczności Volkswagen Passat B6 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat B6 Variant - galeria społeczności Volkswagen Passat R36 Volkswagen Passat Sedan Blue Motion Volkswagen Passat V W8
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 894
Przejechany dystans
42 838 006 km
Zatankowanego paliwa
2 159 998 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 662
Wydanych pieniędzy
3 280 580 zł
Średnie wydatki na auto
1 252 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 142
Wydanych pieniędzy
3 501 827 zł
Średnie wydatki na auto
1 336 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 621)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Na podstawie 1 raportu spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Niedowiarek, dodano: 17.09.2014 14:53

K..wa nie wierzę, w to co to czytam. Spalanie 3l/100 km i to co mnie dobija, to przebiegi podawane przez kierowców. Mój passat ma w chwili obecnej 550 tys. km przebiegu. Średnie spalanie ok. 6,5 l/100 km, trasa 5,5 l/100 km, miasto 7-8 l/100 km. Swojego passata kupiłem w Niemczech. Samochody te miały tam przebieg od 300 tys. km w górę. Głównie 300-500 tys. km i było to prawie 10 lat temu. A u nas te same samochody mają przebiegi rzędu 180-190 tys. km. Ludzie puknijcie się w głowę. Co wy piszecie. Te samochody mają grubo ponad 500 tys. km na budziku. U mojego wuja 4 letni passat ma już 180 tys. km, a wasze 15-18 letnie mają też 180 tys. km. Brawo w optymizm sprzedawców turków i innych naciągaczy w Polsce. Co do samochodu, to jest dużo lepszy niż nowsze passaty. Ale jest dużo lepszych aut na rynku. Wady passata to zawieszenie i osprzęt silnika. Pompa, sterownik. Zalety to przestronność wnętrza i względna wytrzymałość (patrząc na nowe auta).

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

autor: nuvolari, dodano: 02.06.2013 23:11

Dane katalogowe (średnie spalanie 7.1) nie pokrywają się z rzeczywistością. Miałem nadzieję, iż spalanie na trasie (w polskich warunkach) wyniesie w granicach 7.5-8 litrów / 100 km. Teoretycznie da się to osiągnąć, ale z wyłączeniem jakiejkolwiek normalnej (dozwolony limit prędkości) jazdy po autostradzie. Moje pomiary: Poznań - Gniezno (z centrum do A2, potem S5). Cały odcinek zgodnie ze znakami, średnia prędkość z komputera 94 km/h. Średnie spalanie 7.9. Gniezno - Toruń. Duży ruch, średnia zmierzona prędkość 61 km/h. Spalanie 6.3. Autostrada A1, spalanie przy danych prędkościach liczone dla odcinków po 40 km: 1) 130 - 8.5 2) 140 - 8.9 3) 150 - 10.3 Miałem okazję jeździć identycznym modelem ale z ręczną skrzynią. W manualu przełożenia są inaczej zestopniowane niż w DSG (inne obroty przy innych prędkościach). Ja mam siedem biegów i spalam więcej niż przy zwykłej skrzyni manualnej 6-cio biegowej. Szczególnie widać to przy wyższych prędkościach. Nie wiem czy to kwestia mojego egzemplarza, czy one wszystkie tak mają. Przy 145 km/h mam 3000 obrotów i spalanie w okolicach 10 litrów.

pełny raport Volkswagen Variant 1.8 TSI

autor: VWmaniakWroc, dodano: 23.06.2009 13:25

Ogolnie autko bardzo fajne. wygodnie sie tym jezdzi( wygodnie nie ozancza szybko;P) do normalnej ekspolatacji jak sie nie jezdiz czesto po gorach w zupelnosci wystarczy. pali roznie zalezy od butów;P po Wrocławiu jezdzac w duzych korkach wychdzi kolo 11.5 w weekendy sprawdzalem ok 1litr mniej. jezdzac dynamicznie(jak na 1.6) ok 12,5 -13. trzeba pamietac ze auto tej wielkosci nie ma nic wspolnego z autem sportowym i jak ktos je kupuje zeby sie sciagc spod swiatel to gatuluje fantazji musi miec gruby portfel bo wtedy auto palic bedzie duzo i sie nastwaic na porazki;P ale powaznie mowiac naprawde polecam lepiej jezdiz niz 1,9 tdi 90, tylko jak to benzyna, musie miec swoje obroty bo z 40km/h na IV biegu nie pociagnie jak sie chce. ponadto tanie czesci si silnik nie awayjny oraz jego osprzet ( nie to co tdi oszednosc na benzynie idzie na serwis - rozrzad, turbina. wtyrskiwacze...)pozdrawiam w razie pytan chetnie pomoge pa1987@op.pl

pełny raport Volkswagen Kombi 1.6
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B7 Limousine 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także