Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf IV   1997 - 2006
    Volkswagen Golf IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf IV

Silniki Volkswagen Golf IV

Lista silników:
1.4 16V (75KM), 1.6 16V (105KM), 1.6 i (100KM), 1.6 i 16V FSI (110KM), 1.6 (100KM), 1.8 i (90KM), 1.8 4motion (125KM), 1.8 T (150KM), 1.8 T 20 V (180KM), 1.8 i (75KM), 1.8 (125KM), 2.0 i 4motion (116KM), 2.0 (115KM), 2.3 VR5 (170KM), 2.3 V5 (150KM), 2.8 V6 4Motion (204KM), 3.2 i VR6 24V RSI (240KM), 1.9 TDI (115KM), 1.9 SDI (68KM), 1.9 TDI 4motion (115KM), 1.9 TDI (130KM), 1.9 TDI (100KM), 1.9 TDI (96KM), 1.9 TDI (150KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 TDI (90KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Volkswagen Golf

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Volkswagen Golf R - w cieniu sławy
 
Nasz test Volkswagen Golf R 2.0 TSI 300 KM

W opinii publicznej zawsze stał w cieniu. GTI jest szybki. GTI świetnie się prowadzi. GTI to. GTI tamto. A co z nim? Przecież jest szybszy. Prawdopodobnie lepszy. Czy nie zasługuje na trochę uwagi? Przyjrzyjmy się ukrytemu w cieniu osiłkowi o złotym sercu. Volkswagen Golf R.

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
 
Nasz test VW Golf GTE

Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ...
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance & Seat Leon SC Cupra 280

Kilkanaście dni temu na naszych łamach mogliście przeczytać recenzję najnowszego Volkswagena Golfa GTI. W oczach redaktora Tomka Tyczyńskiego to kultowe auto z charakterem wypadło bardzo dobrze. Czy werdykt będzie równie pozytywny, gdy na drodze usportowionego Golfa stanie zupełnie nowy Seat Leon Cupra?

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 230 KM

Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy...

Przeczytaj pozostałe 55 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 80,51

Volkswagen Golf 3 78,37

Volkswagen Golf  złoto-czarny 78,67

Volkswagen Golf 82,17

Volkswagen Golf black edition 130 km 83,93

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

LukasTD 86,96

albert 86,54

aarot 90,68

autre2003 90,62

DAMIAN_CC7 92,34

Knoppers 87,55

mario72 94,69

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

I chyba po problemie...
I chyba po problemie... Okazało się, że moje wcześniejsze obserwacje co do DSG nie były wyimaginowane :)...
poprawki cz. I
poprawki cz. I Po sprowadzeniu auta z Niemiec w 2009 ktoś stwierdził ze szyber przecieka i ...
Zmiana opon na zimowe - sezon 2014/2015
Zmiana opon na zimowe - sezon 2014/2015 Wreszcie nadeszła zaplanowana wymiana opon na zimowe razem z felgami. Jak to mów...
.
. takie małe zapytanko... otóż zbliża się zima i obawiam się, że będę mogła mieć...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

od 61 790 zł do 157 290

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (85 - 300 KM): 1.2 TSI, 1.2 TSI BlueMotion Technology, 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion Technology, 2.0 TSI

 

Diesel (90 - 184 KM): 1.6 TDI BlueMotion, 1.6 TDI BlueMotion Technology, 1.6 TDI CR DPF, 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology, 1.6 TDI-CR DPF, 2.0 TDI BlueMotion Technology, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology, 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology, 2.0 TDI-CR DPF

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 1.2 TSI 85KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

hak

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet "Czujnik deszczu" - 490
Pakiet "Elementy skórzane" - 450
Pakiet "Zimowy" - 1 100

Cena katalogowa

62 990

Zobacz ofertę Volkswagen Golf 1.2 TSI 85KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Seat Leon
1.2 TSI (110 KM)
Audi A3
2.0 TDI clean diesel (150 KM)
Seat Leon
1.2 TSI (110 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline
Rocznik: 2011. Przebieg: 102 143 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 34 900 zł 34 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine
Rocznik: 2012. Przebieg: 67 150 km. Silnik: 1.4 66KM .
Cena: 44 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.6 16V (105 KM)

Miałem Golfa IV od nowości przez rok. Jestem totalnie rozczarowany jakością wykonania samochodu. Skrzypiąca deska, tapicerka w drzwiach, fotele. Nieprecyzyjna skrzynia biegów, żle skręcony panel środkowy. Moje auto służyło chyba praktykantom w Wolfsburgu do nauki. Pozytywnie oceniam el. mechaniczne. Przez cały rok ekspolatacji tylko raz zapaliła się kontrolka sony lambda. Po resecie czujnika w serwisie wszystko było ok. Osobny problem to jakość pracy serwisu. W aucie maiłem alarm montowany przez dealera. średnio co 2 tygodnie jeździłem do serwisu z powodu auto wzbudzania się alrmu. Nic nie poradzili. Wymienili centralkę, odłączali czujniki nie usuneli problemu. Po gwarancji pojechałem do serwisanta producneta alarmu i on naprawił problem w 30 minut. Przyczyna - niechlujny montaż. Po roku miałem wypadek i bez żlu rozstałem się w z Golfem IV. Nastęnym autem już racej nie będzie pojazd niemiecki.

dodał: matik@age.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (150 KM)

Bardzo solidna konstrukcja. Najmocniejszym punktem tego samochodu jest z pewności jednostka napędowa TDI. 90 konny trubodoładowany diesel radzi sobie z samochodem doskonale, pojazd porusza się żwawo i choć wynik nie imponuje (12 s do 100 KM/h) trzeba pamietac ze to 90 konny diesel! Sprawe moze polepszych *chip, zwiekaszajcy moc silnika o 20- osiag spada wtedy do 10,5 sekundy do 100 KM/h. Jest to naprawde oszczedny samochód: 5,5 L/100KM w cyklu mieszanym. Samochod tlumi wiekszosc nierownosci, prowadzi sie go pewnie i bardzo precyzjnie. Wsrodku jest schludnie, bardzo przestronnie (z przodu) i wszystko wydaje się być na swoim miejscu. Z tyłu ilosc miejsca nie impnuje ale jest wystarczająca. Pojemność bagażnika w pełni satysfakcjonuje: 330L a po rozłożeniu siedzeń aż 1330. Golf IV to bardzo udana konstrukcja.

dodał: Koobson
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 (100 KM)

auto ładnie, nie drogie w utrzymaniu, silnik powyzej 130km bo tak to moc za mala, skrzynia i elektyka tragedia Wspóczuje kolesiowy ktory kupil ode mnie to auto, tak sie podniecil wygladem i cena (14000zl) ze nawet nie ogladal silnika ani w srodku. Troche musial wsadzic zdrowia w doprowadzenie go do porzadku. Ty mozesz byc nastepny!!! auto za tanie bankowo ma cos zjeb** Najlepiej na zakup wybrac sie z zaprzyjaznionym blacharzem, czy bite nie bylo. lepiej dac 100zl za pomoc, niz pozniej wdawac sie w koszy jako czlowiek mlody (24 lata) przesiadlem sie z golfa na jeepa, i tak sie zakochalem w tym suvie ze nic innego juz nigdy nie kupie!! automat 2.7 CRD 400Nm i czego chciec wiecej!!

dodał: xtc
Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (100 KM)

Jak wsiadłem do wnetrza to myslałem że to FIAT ta kierownica to pożal się Boże,i ten kolor popiel jakaś nijakość . Dół jasny a powinen być ciemny. Wystrój wnetrza paskudny. Jednak najładniejszy kolor w rasowym samochodzie to czarny , zarówno deska jak i tapicerka. Nie montowanie komp. wyświetlacza w standarcie to wstyd dla Niemców. To 21 wiek zbyt mało elektroniki która już przestała być droga. Tył samochodu tozerżniety Lanos lub Seat. Te dzielone lampy z tyłu paskudne. Nie przystają do GOLFA. GOLF V technicznie napewno jest leprzy od IV ale wygląde nie różni się od przeciętniaka Lanosa czy Seata, jest poprostu brzydki brzydszy od Golfa IV taka jest prawda.

dodał: balickia@wp.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.4 16V (75 KM)

JA MAM Z SILNIKIEM 1,4 75 KM Z ROKU 99 SPROWADZAM SAMOCHODY TEGO KUPIŁEM DO DOMU JAK NA HECHBEKA JEST PONAD PRZECIETNIE, SOLIDNA KONSTRUKCJA UKŁADU JEZDNEGO I KIEROWNICZEGO, MATERIAŁY BARDZO DOBREJ JAKOŚCI I TRWAŁOSCI NIC NIE TRZESZCZY DOPRACOWANE SZCZEGÓŁY WNETRZA, PRZESTRZENNY JAK NA SWOJĄ KLASE , BAGAŻNIK JEST DOBRZE DOSTEPNY LAPIEJ NIŻ w PUNTO, DRUGI RAZ KUPIŁ BYM GO ALE TYLKO Z tdi BO MOCNIEJSZY I ELASTYCZNIEJSZY, KAROSERJA TRWALA TYLKO TRZEBA DBAC W VW ŻEBY NIE OBEDZEC A JEŚL TAK TO ZABEZPIECZYC I BEDZIE NA LATA JAK W AUDI tam nie trzeba zabezpieczac nawt jak zarysasz

dodał: ANDRZEJ

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII GTI Concept - wersja amerykańska Volkswagen Golf V GTI Volkswagen Golf VII BlueMotion Concept Volkswagen Golf Sportsvan Concept (2013) Volkswagen Golf VI Kombi Volkswagen Golf blue-e-motion Concept Volkswagen Golf V Bluemotion Volkswagen Golf VII GTI Concept Volkswagen Golf VII GTI Hatchback 3d (2013) Volkswagen Golf VII R 400 Concept (2014)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 184 komentarze

1 030 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AccipiterAccipiter

Tak się zastanawiam skąd u ludzi taka nienawiść do golfa
Sam użytkuję od 5 lat golfa IV, starego klekota 1.9 TDI 90 km ponad 280 tys. km. Możliwe że licznik był cofany ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Wymianie uległy jedynie elementy takie jak amortyzatory, hamulce, sworznie, w między czasie wymieniono rozrząd i auto hula aż miło. Mój rekordowy zasięg na jednym baku 1109 km. Wygląd może i nie zachwycający ale to w końcu golf, ten wygląd go wyróżnia. Nie powinno się znacząco zmieniać czegoś co jest dobre. Przyznaję, że trochę mi się znudzil i być może w przyszłym roku kupię coś nowego z salonu ale raczej benzynę. A to dlatego, że za dużo nasłuchałem się o nowych dieslach, niby oszczędnych w spalaniu ale drogich w utrzymaniu. Gdyby produkowali nadal takie klekoty jak mój obecny to brałbym takie autko w ciemno bez zastanowienia. Pozdrawiam golfiarzy!

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
57 120
Przejechany dystans
47 325 715 km
Zatankowanego paliwa
2 237 061 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 922
Wydanych pieniędzy
3 372 119 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 800
Wydanych pieniędzy
3 646 786 zł
Średnie wydatki na auto
1 346 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 710)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Na podstawie 1494 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Mati, dodano: 22.02.2014 09:52

Spalanie tylko w mieście przy średnim natężeniu ruchu zamyka się w 7 l/100km, jadąc dynamicznie, 6-6,5 l/100km jadąc ekonomicznie. Spalanie w trasie do 100km/h pali 5-6 l/100km w zależności czy jedziemy bardzo dynamicznie czy umiarkowanie. Można zejść do 4 l/100km jadąc bardzo ekonomicznie 90km/h. Najoszczędniej wychodzi autostrada 110km/h - 3,9-4,2 (z klimą lub bez). Trasa Hamburg-Legnica z prędkością 160-210 średnie wyszło mi 7 l/100km. Auto jeździło z zamontowanym chipem, teraz jeżdżę bez, gdyż oszczędności w spalaniu nie odnotowałem takich o jakich przekonują sprzedawcy tych urządzeń, natomiast turbina dostawała mocno i kwalifikuje sie już do regeneracji. Oczywiście różnica w mocy była spora, gdyż przyspieszenie zmierzone z chipem 0-100km/h wynosiło 9s, bez chipa 10,8s. Największą różnicę czuć na IV i V biegu, bez chipa trochę brakuje pary. Ogólnie polecam. Tani w utrzymaniu i naprawach, choc przez 14 tysięcy zepsuło sie tylko łożysko na alternatorze, no i turbinak do regeneracji z racji zamontowanego chipa.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: teat, dodano: 05.02.2012 10:18

Golfik nie jest demonem predkosci ale napewno odwdziecza sie wzorowa praca oraz niskim spalaniem, teraz, w okresie zimowym auto odpala ´na dotyk´ bez zadnego problemu, jedyne co potrzebuje do odpalenia to dobry akumulator, oszczednosc to drugie imie golfa, za kwote 15stu zl na stacjii (2.6L) robie ok 50-60km w trasie, wiec wg mnie jest tanio naprawde tanio, porownujac do np golfa w gazie np 1.6 spali od 10l w gore, czyli 1.9D jest oszczedniejszy od LPG !! a posiadajac auto z LPG sa drozsze przeglady, regulacje sranie w banie, nie poprawia sie fabryki !! wiec gdzie tu oszczednosc z LPG... jakby nie bylo golf przepali olej rzepakowy, opalowke itd itp zima tylko trzeba zmieszac z normalna ropa bo rzepak ma wieksza gestosc przy nizszych temperaturach i moze nie odpalic, a to jest napewno plus, ceny paliw ida w gore, a olej w biedronce 15zl 3l :) i osoby ktore kolejna zaleta golfa jest krotka skrzynia biegow, auto jest w miare zwawe mimo tylko 65ciu koni i braku turbiny, jadac ekonomicznie w trasie mozna zapomniec o zmianie biegow, bo auto od 70km/h na 5tce w miare przyspiesza ceny czesci? jakich czesci :) w tym aucie nie ma co sie zepsuc, jedyne co to czesci eksploatacyjne, ktorych koszt tez jest smieszny...

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 D

autor: Odjazd3, dodano: 24.04.2014 13:33

Jestem właścicielem od nowości golfa i przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolony. Silniczek mały, ale na turbinie i spokojnie daję radę zarówno w mieście, jak i na trasie. Spalanie nie jest małe, przy dynamicznej jeździe w mieście ( kręcenie silnika od samego dołu do 4 000 obrotów , bo w takim zakresie jest maks moment obrotowy) to spalanie z włączoną klimą 8,5 litra. W trasie przy prędkościach 150- 165 bierze około 8 - 8,5 litra. Można osiągnąć małe spalanie w mieście na poziomie 5,8 i trasie 5 litrów jak się jedzie 90 na godzinę do 100 max, i nie przekracza się 2000 obrotów przy zmianie biegów. System start stop to w sumie za dużo nie daję, tylko na światłach cisza zupełna. Żałuję teraz trochę ,że nie dopłaciłem do wersji 1.4 tsi 140 km, bo spalanie bardzo podobne, a moc i moment dużo wyższe. Jeśli ktoś nie chce być kubicą w miescie, to poleca 1.2 tsi bardzo dobrze sobie radzi, 6 biegów do przodu + turbo + lekka konstrukcja auta = radzi sobie dobrze :) I materiały + jakość auta = najlepsze według mnie w klasie, a przed zakupem byłem u wszystkich producentów i odbyłem jazdy testowe od kii po opla na toyocie i vw kończąc. Płaci się za dużo za markę VW - to fakt, ale jakość jest naprawdę dobra do ceny.

pełny raport Volkswagen Hatchback 5d 1.2 TSI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus IV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Golf IV

Czwarta generacja Golfa weszła do produkcji w 1997roku. Został zmieniony wygląd zewnętrzny, polepszenie technologii budowy karoserii zaowocowało znacznym zwiększeniem sztywności nadwozia.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf IV
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także