Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI)

Luksusowa limuzyna klasy wyższej (segment F), flagowy model Mercedesa, produkowany od 1972 roku. Właśnie wtedy w nomenklaturze marki oficjalnie pojawiła się nazwa „Klasa S” (wcześniej używano jej potocznie). Za poprzedników modelu uważa się serie: „Ponton” (W180 i W128), „Fintail” (W111 i W112) oraz W108. Klasa S to najpopularniejszy samochód w swojej kategorii na świecie - sześć dotychczasowych generacji modelu znalazło ponad 3 miliony nabywców. Najnowsza debiutowała w 2013 roku. „Eska” jest też jedynym Mercedesem w historii, który wygrał plebiscyt na Europejski Samochód Roku (1974 r.).

Generacje Mercedes Klasa S

Klasa S W222

Mimo że ma monstrualne rozmiary, nie wygląda jak wieloryb na kołach. Mimo że tu i ówdzie demonstruje swoją nowoczesność, prezentuje się jak na dostojną limuzynę przystało. I mimo że kosztuje krocie, nie obnosi się z tym ponadnormatywną ilością chromów czy innych “świecidełek”. Taka jest właśnie klasa S - auto, które co prawda robi wrażenie, ale robi to w bardzo dystyngowany sposób.

Prezencja wnętrza to już zupełnie inna bajka. Na jego efektowny, może nawet zbyt widowiskowy wygląd pracuje kilka elementów. Pierwszym jest wykończenie - materiały, pochodzące oczywiście z najwyższej możliwej półki, są mocno zróżnicowane. Sporo zamieszania robią też detale potrafiące przyciągnąć wzrok jak magnes. Kolejnym elementem są gigantyczne wyświetlacze, które - ku uciesze miłośników tabletów - zastąpiły tradycyjne zegary. Klasyczne jest na szczęście rozmieszczenie przycisków pokładowych, ale i tak obsługa kokpitu wymaga zajrzenia do instrukcji obsługi.

Oceniając wnętrze w kwestii komfortu podróżowania, dostrzegamy w zasadzie tylko jeden problem - niemożność odpowiedzenia na pytanie, czy lepiej podróżować za kółkiem, czy lepiej z tyłu. Ogromna ilość wolnej przestrzeni, fotele, dla których określenie “wygodne” byłoby nie tyle niedopowiedzeniem, co wręcz obelgą, jak również przebogate wyposażenie i skrupulatne wyciszenie składają się na obraz limuzyny, z której nie chce się wysiadać - nawet z perspektywą pobytu w najlepszej restauracji czy najlepszym hotelu.

Komfortowe wnętrze byłoby oczywiście niczym bez komfortowego zawieszenia, ale i w tym przypadku Mercedes klasy S W222 pokazuje, że uprzyjemnianie jazdy opanował do perfekcji. Kompensowanie nierówności w stopniu idealnym jest zasługą nie tylko układu jezdnego, ale również elektroniki, która filmuje drogę przed pojazdem i dostosowuje podwozie do zarejestrowanych kamerą przeszkód. Cały ten technologiczny majstersztyk nieźle sprawuje się także podczas pokonywania łuków, mimo że masa auta jest niebotyczna.

Siedzenia z funkcją wentylacji czy masażu, podgrzewane podłokietniki, rozbudowany zestaw multimedialny dla pasażerów z tyłu, system audio gwarantujący doznania słuchowe niczym w filharmonii oraz wykończenia wnętrz z włókna węglowego czy skóry nappa to tylko część z nieprawdopodobnie długiej listy wyposażenia “eski”. Problem w tym, że za większość dodatków (włącznie z kamerą rejestrującą nawierzchnię przed autem) trzeba dopłacać, i to słono. Kogo jednak stać, ten będzie wniebowzięty.

Klasa S W221

Jeśli szukasz używanej limuzyny, która podkreśliłaby Twój status finansowy, to Mercedes klasy S W221 będzie dla Ciebie doskonałą opcją. Model ten już na zdjęciach demonstruje najwyższą formę siły, luksusu i prestiżu, a widziany na żywo budzi respekt i nie pozostawia obojętnym. Owszem, prezentuje się nieco ociężale, jednak dla kupujących auta tej klasy często jest to bardziej zaleta niż wada. Najbardziej wyrazisty charakter odnajdziemy w wersjach AMG, które poza rasową techniką mają w zanadrzu garść unikalnych detali stylistycznych.

O obcowaniu z dobrem luksusowym świadczy nie tylko prezencja nadwozia, ale i atmosfera panująca we wnętrzu. Już miejsce pracy kierowcy kusi wykwintnym stylem, na który składają się doborowe materiały wykończeniowe, wyposażenie z najwyższej półki, a także kilka elektronicznych “smaczków”. Do tych ostatnich zaliczymy zegary w formie wyświetlacza i rozbudowany system multimedialny, których czytelność i obsługa są na szczęście znośne.

Podczas oceniania wnętrza pod kątem przestronności nie zaskoczą się ci, którzy po ogromnym nadwoziu spodziewali się ponadprzeciętnie obszernej części pasażerskiej. Oprócz niczym nie skrępowanej swobody ruchów kabina flagowego Mercedesa oferuje pieczołowicie dobrane fotele. Dzięki ich odpowiedniej wielkości, dopracowanemu wyprofilowaniu, a także prostej w obsłudze regulacji podróżni mogą cieszyć się z iście królewskich warunków jazdy. Do elementów sprzyjających pokonywaniu długich dystansów zaliczymy również pojemny bagażnik.

Na wizerunek apartamentu na kołach klasa S pracuje zarówno karoserią i kryjącym się pod nią wnętrzem, jak też tym, czego nie widać gołym okiem. Mowa przede wszystkim o podwoziu, którego komfortowe nastawy sprawiają, że niemiecki sedan pokonuje większość nierówności tak, jak gdyby ich w ogóle nie było. Poczucie izolacji od tego, co dzieje się na zewnątrz, wzmaga dodatkowo perfekcyjne wyciszenie. Jeśli chodzi o właściwości trakcyjne, auto nie prowadzi się równie doskonale jak konkurencyjne BMW serii 7, jednakże i tak skutecznie ukrywa swoją znaczną nadwagę.

Chcąc sprawić sobie nową klasę S W221, klienci Mercedesa musieli zostawić u dealera niewyobrażalną ilość gotówki. Teraz samochód da się kupić za dużo, dużo mniejsze pieniądze, co bez wątpienia kusi. Lepiej jednak dokładnie przemyśleć zakup, bo koszty serwisowania limuzyny spod znaku gwiazdy są naprawdę olbrzymie. Dużo trzeba płacić nie tylko za części, ale i skomplikowane naprawy. Te dotyczą głównie zawieszenia oraz wszechobecnej i zaawansowanej elektroniki. Z silników trwalsze są te benzynowe, choć sporo palą. Podczas kupna “eski” najlepiej sięgnąć po egzemplarz z końca produkcji, a najważniejsze to omijać sztuki po kolizjach i monstrualnych przebiegach.

Klasa S W220

Podchodząc do stylizowania W220, Mercedes postanowił zakończyć erę ociężałych klas S, rozpoczynając czasy znacznie łagodniejszych i nowocześniejszych kształtów. Nieco stylistycznej ogłady zafundowano też wnętrzu, fundując mu przy okazji materiały i wyposażenie, o których większość użytkowników aut może tylko pomarzyć. Nie zapomniano oczywiście o wygospodarowaniu potężnej ilości miejsca dla podróżnych, zamontowaniu obszernych i nieprawdopodobnie wygodnych foteli oraz dopracowaniu wyciszenia.

Mimo, że topowa limuzyna Mercedesa sporo waży, nie ma problemów ze sprawnym przyspieszeniem. To oczywiście zasługa mocnych silników, z których najgodniejsze polecenia są benzynowe motory 3.2 i 3.7 - żwawe, nieprzesadnie paliwożerne i bardzo trwałe. Odradzić należy z kolei zakup modelu z dieslem pod maską - oba "ropniaki" gwarantują nie tylko świetną relację osiągów do spalania, ale i sporą usterkowość. Tradycyjnie dla klasy S, komfort jazdy stoi na najwyższym możliwym poziomie.

Jako nowy, Mercedes klasy S W220 kosztował krocie, ale teraz można go kupić w całkiem atrakcyjnych cenach. Nie dajmy się jednak zwieść - umiarkowane koszty zakupu wcale nie oznaczają, że eksploatacja będzie tania. Wręcz przeciwnie - skomplikowana budowa i drogie części generują niebotyczne koszty. Niestety, w kwestii niezawodności auto nie świeci przykładem - pneumatyczne zawieszenie często niedomaga, automatyczna skrzynia "pada" po stosunkowo niewielkich przebiegach, rozbudowana elektryka bywa kapryśna, a wczesne egzemplarze trapi korozja.

Komentarze redakcji

Powagosław: To jeden z tych wytworów ludzkich rąk, w przypadku których mnożenie komplementów i zachwytów to strata czasu. Bo Klasa S to klasa sama w sobie, absolut, który nie potrzebuje potwierdzenia.
Luzacjusz: Tak, to pewnie najdoskonalsze auto świata. Pod każdym względem. Tak, jest wspaniałe. Ale ścieżka elegancji, którą zaczyna podążać Klasa S zdaje się prowadzić do miejsca z napisem Maybach. Tego tylko bizantyjskiego przepychu się trochę obawiam.

Silniki Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S W221 - jaki silnik wybrać?

Flagowe limuzyny najczęściej można spotkać na drogach z dieslem pod maską i w tym modelu też warto pójść w tym kierunku – tym bardziej, że motory wysokoprężne mają konkurencyjne ceny w stosunku do benzynowych, a jak macie firmę i dużo jeździcie, to też sporo zaoszczędzicie. Podstawowy 350CDI o mocy 235KM nieźle radzi sobie z tym ogromnym autem, jak na swoją stosunkowo niedużą liczbę koni. Do tego jest cichy, oszczędny i najtańszy w ofercie. Jeśli planujecie często spieszyć się na drogach, to z diesli zostaje jeszcze widlasta ósemka o pojemności 4 litrów. Moc – 320KM, cena – zaporowa. Jeśli chodzi o motory benzynowe – najmniejszy o pojemności 3.5l i mocy 272KM możecie wziąć zamiast podobnego diesla, jeśli drażni was jego dźwięk. Wersja benzynowa nie jest jednak tak oszczędna, ale bardzo przyjemnie pracuje i z ochotą współpracuje z kierowcą. Najmocniejsze jednostki zostały oczywiście przygotowane przez AMG. Mają 6l i więcej oraz moc od 525 do 612KM. Wszystko jest w nich obłędne – dźwięk, cena, osiągi... . Trochę mniejszy motor z wyższej półki liczy 5.5l oraz 388KM - spokojnie wystarczy, jeśli zabraknie wam funduszy na AMG.

Publikacje o Mercedes Klasa S

Mercedes Guard - pancerna oferta

Historia pancernych wersji Mercedesa sięga jeszcze lat dwudziestych. W 1928 roku rozpoczęto pracę nad pierwszym modelem marki odpornym na ostrzał. Samochód powstał w oparciu o limuzynę Nürburg 460. Tak rozpoczęła się historia pancernych Gwiazd.

Mercedes S 350 BlueTEC L - wzorzec limuzyny
 
Nasz test Mercedes S 350 BlueTEC L

Flagowa limuzyna Mercedesa od zawsze wyznaczała nowe standardy. Nie inaczej jest z najnowszą klasą S, która znacząco wyprzedziła najpoważniejszych konkurentów. Oferuje ponadprzeciętny komfort i ogromną liczbę systemów podnoszących bezpieczeństwo.

Mercedes S 63 AMG - ArcyMocna Gablota
 
Nasz test Mercedes S 63 AMG

Na samym początku chcę przeprosić wszystkich tych, którzy liczą na to, że wymienię wszystkie wady i zalety nowej klasy S. Nie zrobię tego z dwóch powodów. Pierwszy jest prozaiczny - zalet jest tyle, że zanudziłbym Was na śmierć, a wady właściwie trudno znaleźć. Drugi, to 585 KM pod maską testowanego...

Feeria dźwięków, kolorów i zapachów, czyli zapowiedź nowej S-Klasy - Mercedes Klasa S

W ubiegłym tygodniu do sieci wyciekły zdjęcia wnętrza nowego Mercedesa Klasy S. Wiele osób wątpiło w ich autentyczność, a wszystko to za sprawą ogromu zmian, jakie można było na nich dostrzec. Tym bardziej cieszyliśmy się, że zostaliśmy zaproszeni do siedziby Mercedesa w Sindelfingen, gdzie na własne...

Samochody, które zmieniły historię: Mercedes-Benz 300 SD Turbodiesel (W116)

Doskonała relacja osiągów do zużycia paliwa sprawiła, że kierowcy pokochali turbodiesle. Ich złota era rozpoczęła się w maju 1978 roku. Wówczas Mercedes-Benz rozpoczął sprzedaż modelu 300 SD Turbodiesel - pierwszego samochodu osobowego z turbodoładowanym silnikiem Diesla.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa SautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa S

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S  350 74,21

Mercedes Klasa S S-ka 61,78

Mercedes Klasa S W116 280 SE 1977 74,17

Mercedes Klasa S SEC CABRIO 55,30

Mercedes Klasa S 72,83

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa S

sebastian1809 42,34

bandzior111 30,01

mister-p 30,05

W116GIORGIO 30,09

starowagora 30,07

sawo458 30,09

dawid3266 51,39

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa S

wymiana klockow hamulcowych -. tyl
wymiana klockow hamulcowych -. tyl Wymiana klockow ... prosta sprawa. Postanowilem troszke zaoszczedzic i wymienic ...
PRZEGLAD TECHNICZNY W220 w Szwecji
PRZEGLAD TECHNICZNY W220 w Szwecji Dzisiejszy wpis jest uzupelnieniem do wpisu sprzed roku, a to dlatego ze w zeszl...
Dziurawy tłumik - niczym amerykańskie V8
Dziurawy tłumik - niczym amerykańskie V8 Witam. Na początku zdradzę małą tajemnicę. Nie pamiętam, czy już to pisałem, ...
Umarła skrzynia biegów, ociążały samochód, szarpanie przy pełnym gazie.
Umarła skrzynia biegów, ociążały samochód, szarpanie przy pełnym gazie. Czołem. Na rozpoczęcie napiszę, że chodzi o Mercedesa W140 rocznik 1991 300 SE ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa S

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mercedes Klasa S
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mercedes Klasa S
 

Mercedes Klasa S najczęściej porównywane z:

BMW Seria 7
750Ld (381 KM)
Mercedes CLS
350 BlueTec (251 KM)
BMW Seria 4
3.0 M6 (431 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 4 000 km. Silnik: 5.0 390KM, benzynowy.
Cena: 325 360 zł 299 000 zł
Zyskujesz: 26 360 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Juke Acenta Nissan Juke Acenta
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 115KM, benzynowy.
Cena: 72 600 zł 67 100 zł
Zyskujesz: 5 500 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI)

  • Średnia ocena
    na podstawie 16 opinii
  • 4,14
  • Średnia dla segmentu
    Auta luksusowe: 4,41

Wybrane opinie

Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI) (204 KM)

Samochod warty polecenia za cene ok30 tys euro dostalem samochod z 2003 roku z pelnym wyposazeniem.Jazda nie sprawia takiej frajdy jak bezyniak za to mamy frajde na stacji paliw.Przed zakupem tego auta ze tak powiem testowalem przez 2 tygodnie BMW 740d z 2003 i naprawde jak chcecie kupic limuzyne to tylko Mercedes

dodał: Wojciech
Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI) (204 KM)

b.drogi w eksplatacji , BARDZO AWARYJNY JAK NA TĄ KLASE , POPRZEDNIK W140 BYL POD TYM WZGLEDEM O NIEBO LEPSZY ,KOSZTY NAPRAW MOGĄ PRZYPRAWIC O DEPRESJE ..............BARDZO SIE ROZCZAROWAŁEM....................NIE WSPOMNE O OLBRZYMIM RYZYKU KRADZIEZY BO TO STANDART

dodał: DON GRECO
Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI) (204 KM)

Mercedes S-Klasa jest jedyny w swojej klasie. Ma super osiągi i na dodatek jest oszczędny w spalaniu oleju. ma super hamulce jak na tak ciężki i szybki samochód. Komfort jazdy jest super.

dodał: salog
Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI) (204 KM)

Piekne auto bardziej sie porownuje do samolotu niz do pojazdu kolowego.

dodał: Wrobel

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa S

Mercedes S 600 W222 (2015) Mercedes S (W222) 350 BlueTEC L 258KM - galeria redakcyjna Mercedes S600 Guard (2014) Mercedes S 65 AMG W222 (2014) Mercedes S 500 (2014) Mercedes S 500 Coupe (C217) Mercedes klasa S - Brabus 800 iBusiness 2.0 Mercedes Klasa S W221 Facelifting 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM - galeria redakcyjna Mercedes S 500 4MATIC Coupe (C217) Mercedes S 500 Plug-In Hybrid (2014)
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa S

  • 1.
  • 4,50 Mercedes Klasa S W221 4.7 V8 (500 BlueEFFICIENCY) (435KM) 2011r.
    dodał: Yankes, 26.09.2012

    Sprowadzam auta z Ameryki i montuję już kolejną instalacje firmy Brc naprawdę jest nie zawodna po przejściach w samym wykonaniu montażu znalazłem naprawdę fachowy warsztat gdzie naprawdę estetycznie i profesjonalnie montują instalacje LPG w Bydgoszczy przy Fordońskiej 2 Auto gaz Centrum zamontowali mi już około 15 aut z roczników 2008-2012 naprawdę polecam miła obsługa i doradztwo pozdrawiam Yankes

  • 2.
  • 5,00 Mercedes Klasa S W126 5.6 SEL (242KM) 1989r.
    dodał: WIESIEK TAXI, 16.08.2013

    KOLEJNE AUTO ROBIONE W TYM ZAKŁADZIE, OKOŁO 10 LAT TEMU,CIĘŻKIE WARUNKI PRACY ( TAXI) A AUTO SPRAWUJE SIĘ ŚWIETNIE.POLECAŁEM TEN ZAKŁAD WSZYSTKIM ZNAJOMYM OD CZASU JAK TRAFIŁEM TAM PO RAZ PIERWSZY PRZED 20 LATY ( JE3SZCZE BYLI NA UL MARMUROWEJ) I WSZYSCY MOI ZNAJOMI SĄ ZADOWOLENI.KOLEJNE AUTO TEŻ TAM BĘDĘ ROBIŁ.POLECAM.

  • 3.
  • 5,00 Mercedes Klasa S W140 5.0 (320KM) 1998r.
    dodał: BARTEK .B, 09.02.2013

    TO JUŻ 3 AUTO WCZEŚNIEJ ROBIŁEM MB MODEL 126 W WERSJI 300 BENZ I 560 BENZ LUDZIE SPECYFICZNI ALE WIEDZĄ O CO CHODZI W AUTOGAZIE,POLECAM !!! POZA TYM ROBIŁEM TAM OPLA VECTRE 1,8 ORAZ MERCEDESA A KLASE W 168 Z SILNIKIEM 1,9 I OBA AUTA DZIAŁAŁY SUPER.

  • 4.
  • 2,50 Mercedes Klasa S W221 6.2 V8 (63 AMG) (525KM) 2005r.
    dodał: jozef, 14.12.2010

    Odkąd założyłem gaz owszem jezdze taniej , ale instalacja wymaga częstej regulacji i wymian uszczelek itp. Ale jezdze s klasa i to jest ważne noj za bardzo małe pieniądze.choc myśle że w warsztacie sie niezbyt postarali z ta instalacja.

  • 5.
  • 3,75 Mercedes Klasa S W140 2.8 (193KM) 1993r.
    dodał: wiese7, 03.01.2011

    czasem trzeba coś wyregulować i wymienić w instalacji ale to norma w LPG więc nie narzekam , kilka razy mi się dławił na niskich obrotach i zgasł pozatym jest ok , auto na lpg wymaga troche wiecej uwagi niż sama benzyna.

  • 6.
  • 5,00 Mercedes Klasa S W220 3.7 V6 (350) (245KM) 2003r.
    dodał: Mappet, 22.01.2012

    Instalacja założona super.Samochód zachowuje się tak samo na benzynie jak i na gazie.Nie ma różnicy w pracy silnika na gazie i na benzynie.Wszystk jest super.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S

113 komentarzy

95 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Free~Free

Czesc, wlasnie skonczyla się moja dwuletnia przygoda z s500. Faktycznie auto wygodne ale w zwykłej wersji, na tylnej kanapie nie ma rewelacji. Tak samo z pojemnoscią bagaznika. Fajnie się jezdzi ale jak nie zapala się zaden blad. Ktos kto pisze, ze 15 letnia s-ka jezdzi i nic sie nie dzieje to mial chyba resoraka. Utrzymanie i naprawy = skuter wodny w jeden sezon.
Pozdrawiam

~malom~malom

Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem w220 spalanie 8.2 od restartu.
Ostatnio od uruchomienia na rozgrzanym motorze i jeździe 80 mieście 6.8. Wcześniej w124 brał po 10.5-11.1 po mieście

~mercedessofun~mercedessofun

Kupiłem właśnie s 320 cdi 2000r do swojej firmy na przedstawicielstwo auto ma być w perfekcyjnym stanie i robie mu remoncik(lakier jest idealny ponieważ był odświeżany środek piękny choć jest troszkę pęknieć na skórze ale minimalne zero przetarć itp całe wyposażenie 100% sprawne)ale niestety auto jest w średnim stanie technicznym w feu vert na ursynowie za pakiet klima premium i olej premium zapłaciłem 1231zł.teraz wymieniam pompe wody napinacz rolke i pasek oraz kasuje błedy razem ok 1500zł.skrzynia działa świetnie i mam pyt wymieniać odrazu olej i filtr??auto ma na zegarze 394 000km.do wymiany kwalifikuje sie jeden amor z przodu jeden z tyłu ale że trzeba parami to chciałbym komplet czy ktoś wymieniał tam zawias i wie jakie są mniej wiecej koszty?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 490
Przejechany dystans
7 534 300 km
Zatankowanego paliwa
369 920 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 604
Wydanych pieniędzy
657 627 zł
Średnie wydatki na auto
1 248 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 549
Wydanych pieniędzy
739 628 zł
Średnie wydatki na auto
1 403 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (527)

Zużycie paliwa Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI)

Na podstawie 18 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: ArturekLondek, dodano: 11.02.2013 14:49

Jak na taka mase spalanie jest bardzo dobre pod warunkiem ze silnik jest nagrzany jak sie przemieszcza na krotkich odcinkach ,juz nie jest tak milo . trasa Londyn-Torun pokonana w 12godz srednia predkosc 170-200... poltora zbiornika paliwa REWELACJA !! Czesci drogie jak diabli utrzymanie auta naprawde kosztowne, zwlaszcza auta z tykim wiekiem trzeba zwrocic uwage na AIRMATIC system jesli to jest ok to juz sama przyjemnosc z jazdy

pełny raport Mercedes Sedan 3.2 (320 CDI)

autor: simon, dodano: 02.10.2006 03:03

no cóż na naparsteczku to to nie pojeżdzi, bo lubi wypić ale jak na swoją masę i osiągi to naprawdę nie ma sie o co przyczepić, jak się przyzwyczaisz do automatu to przy normalnej jeździe po mieście oscyluje 15-17l na 100km, trasa spokojnie ok 12l ale z d

pełny raport Mercedes Sedan 5.0 SE,SEL

autor: Leggio, dodano: 04.05.2007 19:01

W mieście,jak bym nie jeżdził pali jakieś 17-18 litrów. Latem zawsze jeżdzę na klimie. Dla zainteresowanych zakupem,nie wierzcie w bzdury że niby spali 12-14 litrów(oczywiście V8).Zimą spala jakieś 2 litry mniej,bo wolniej jeżdzę. Piszcie na GG 4052425

pełny raport Mercedes Sedan 3.8 SE,SEL

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI)

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa S Sedan 3.2 (320 CDI)

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa S W220 Sedan 3.2 (320 CDI) 204KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa S, oglądali także